مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

زندگی یعنی ........

پسر کوچولوی من

1393/7/24 13:40
نویسنده : بهار
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانقلب بالاخره بعد مدتها تونستم بیام بس که این روزا درگیر شدم

امروز 45 روزته و هنوز یه نی نی فسقلی هستی که الان کنارم لالا کردی قربونت برم give_heart.gif

مامان شدن خیلی خوب و شیرینه و یه کوچولو سخته که با خندت و نگاهت جبران میشه عزیزم

برام خیلی لذت داره نگه داری از تو connie_rockingbaby.gifبا اینکه از وقتی مامانی رفته خیلی کم پیش میاد بیکار بشم و استراحت کنم

خیلی بامزه و خوردنی شدی کم کم به مامان میخندی تو خونه بغلت میکنم و میگردونمت دقیق به همه چی نگاه میکنی

تابلوهارو خیلی دوس داری و خیره میشی بهشون

روز به روز تپلی تر میشی مامان جون لپات شده اندازه ی هلوی گنده  و خوشمزه

 

اینم چند تا عکس از مهرسامیییییییییییییییی

  اولین روز در بیمارستان

19 روزگی             داشتی میرفتی برای ختنه

29 روزگی

 

42 روزگی

اینم مامنی و بابایی مهرسام گلییییییییییی

دوست دارم پسرم بوس

پسندها (3)

نظرات (4)

مینا مامی پویان
25 مهر 93 2:45
وای هزار الله اکبر چقدر خوردنیه پسرتتتت. خدا از چشم بد حفظش کنه . خیلی ماچش کن با دیدن نی نی ات دوباره دلم هوس نی نی کرد.اگر دوست داشتی به وب پسرم سر بزن و اطلاع بده تبادل لینک کنیم.
ساناز مامی كياوش
25 مهر 93 13:30
عزیييزم؛ماشالا چقد نااازه ني ني من ۱۷ روزشه اصلا توپولو نیست
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
27 مهر 93 15:30
سلام واییییییییی چه پسر نازی خدا حفظش کنه چقدرررررر خوشگله ماشالله خوشحالم که بالاخره اومدی بازم منتظر پستای جدید و عکسای جدید مهرسام جونی هستیمممم
مامان مهرسا ومسیحا
30 مهر 93 19:00
ای جووووووووووووونم پسر خوشگل خدا نگهت داره برا مامانیو باباییت