مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی ........

سونو ان تی ........

1392/12/8 15:29
نویسنده : بهار
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

بالاخره رفتم سونو گرافی ان تی و همه چی خوب بود قلبخداروشکر  منتظر جواب ازمایشم تا برم پیش دکترخیال باطل

راسی دیگه مامانی فهمید چی تو دلش داره

یه گل پسر کاکل زری

1 اسفند بود که رفتم برای سونو و با بابا جون فهمیدیم داریم پسر دار میشیم


قند تو دلمون اب میشد

بهترین لحظه ی عمرم بود لحظه ای که دیدمت خیلی وروجک بودی تند تند تکون میخوردی و با پاهای کوچولوت ضربه میزدی دلم میخواست بوست کنم مامان جونم

51 م م بودی قربونت برم و دقیقا 12 هفته

اینم عکس گل پسرم تو 3 ماهگی که تو دل مامانشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نادیا
12 اسفند 92 14:04
عزیزممممممممممممممممممممممم برای منم دعا کن اینماه دومین باره آی یو آی میکنم.................خیلی دلم نی نی میخواد................. راستی به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم. http://mami92.blogfa.com
نسرین مامان آنوشا
17 اسفند 92 2:07
عزیزم انشالله خدا نی نی نازتو سالم برات نگه داره و آسون و بسلامتی بدنیا بیاد
azin
17 اسفند 92 15:39
سلام عزیزم خدا رو شکر که تو سونو همه چیز خوب بود و از نگرانی در آمدی انشاالله گل پسرت به سلامتی به دنیا میاد و شیرینی های زندگیت بیشتر از قبل میشه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن
تیرماهی (سنورا)
17 اسفند 92 17:38
سلام مامان شهریوری ... امیدوارم نی نی ات هر روز خوشبختی تون رو بیش از قبل کنه و این روزها رو هم به سلامتی و شادی طی کنی!
مامان بهنود و بهناز
19 اسفند 92 10:08
عزیزمممممممممممممم مبارک باشه خیلی روزای سخت و در عین حال تکرار نشدنی و شیرینی داری قدرشو بدون ازت خیلی خوشم اومده!