مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

زندگی یعنی ........

عشق مامان .........

1393/1/16 23:50
نویسنده : بهار
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیه مامان الهی قربونت بشم من

عزیز دلم فردا نوبت سونوی انومالی دارم خیلی خوشحالم یه کوچولو هم نگران متفکر

تا حالا تجربه نداشتم احساس میکنم خیلی جالب باشهخیال باطل الان 18 هفته و 3 روزه که تو دل مامانتی پسرم ولی هنوز مامانی حرکتاتو حس نمیکنه girl_impossible.gif

راسی بابا جون 5 روزی پیشمون نبود رفته بود یه مسافرت کاری برات 2 تا لباس ناز سوغاتی اورده عاشقشونم هنوز خرید نکردم برات واسه همین خیلی این لباسارو دوس دارم connie_wimperingbaby.gif

وای ی ی ی ی نمیدونی چقدر دوست دارم بخداااااااااااااااا عاشقتم پسرم عاشقتم

 

اینم سلیقه ی بابایی

خیلی سلیقش خوبه اگه بد بو که منو انتخاب نمیکرداز خود راضی

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)