مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی ........

هفته ی 20 و اولین تکونای عشقم...........

1393/2/2 23:35
نویسنده : بهار
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور چشم مامان

چند روزی نبودم رفته بودم استراحت  اما الان اومدم از بازیگوشیات بگم 10 روزی هست که پاهای کوچولوتو حس میکنم  عشقم که  به شکم مامان ضربه میزنی. بعضی وقتام نمیدونم دوس داری بازی کنی یا از چیزی ناراحتی خیلی محکم میشه حرکتات..

الهی قربونت برم همیشه سالم باشی مسیحای من

راسی امشب شب تولد باباجونه که داره وارد  29  میشه ایشالله هزار ساله بشه کنارمون قلب

بعضی وقتا اونم دستشو میزاره و حرکتاتو حس میکنه خیلی لذت بخشه

هربار تکون میخوری تو دلم فقط خدارو شکر میکنم به خاطر اینکه سالمی و بازیگوش

خیلی دوست داریم همه ی دارو ندارمونی

عاشقتم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 2:40
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
تو زیباترین ارزوی منی
17 اردیبهشت 93 13:56
سلام عزیزم وبتونو از نی نی سایت دیدم امیدوارم که مسیحا کوچولو به سلامت بیاد بغلت.... بوس اگه دوست داری تبادل لینک کنیم من متولد 72 ام و نی نی ندارم
ستاره
28 اردیبهشت 93 17:01
سلام عزیزم .......مامان مسیحای گل من برای فروش مامالاو پسرم تایپیک زده بودم ....امروز دیدم اونجا برام پیام گذاشته بودی.......اونجا مامالاو رو 200 گذاشتم ولی وبت رو خوندم تمام خاطرات بارداریم برام زنده شد.....تصمیم گرفتم یه تخفیف جانانه به مسیحا بدم که امروز حسابی منو به وجد آورد...آدرس وبلاگ پسرمو برات میذارم اگه دوست داشتی یه سری بزن.......تکونای نینیت توی هفته 20 اشکمو در آورد ان شالله که عین من توهم روی ماه گل پسرت رو به زودی ببینی......راستی تصمیم گرفتم اگه مامالاو رو پسند کردی و خواستیش برای پسرت 150 بدمش .......نمیدونم چرا انگار دوست دارم یه هدیه 50 تومنی کادو تولدش بهش بدم..آدرس وبم اینه http://golpesar92.niniweblog.com/
بهار
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید خیلی وقت بود سر نزده بودم الان پیغامتو دیدم که دیر شده خیلی مهربونی حتما به وبلاگ پسرت سر میزنم بوس بوس