مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

زندگی یعنی ........

حس مادرانه..........

1393/4/24 14:55
نویسنده : بهار
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم نور چشم مامان و بابا

مامان داره کم کم به روزای اخر بارداری نزدیک میشه دوس داشتم از حس هایی که دارم برات بنویسم شاید فرصت نکنم ماه اخر سر بزنم

حدود 50 روز دیگه به دنیا اومدنت مونده

نمیدونم چرا  وقتی تند تند تکون میخوری به روزایی فکر میکنم که اومدی بغلم و دلم کلی برای این روزا تنگ میشه connie_wimperingbaby.gif

پسرم اولین باریه که دارم حس بارداریو و مادر شدنو تجربه میکنم .یه حس عجیبه که نمیشه توضیح داد و یه مرد هیچ وقت نمیتونه درک کنه که چی دارم میگمممممممممممم

بارداری مثل یه معجزست .یه انسان تو بدنت شکل میگیره رشد میکنه توی وجودت تکون میخوره و مادر ثانیه به ثانیه با عشق از بچه ی تو شکمش مواظبت میکنه 

حس قشنگیه واقعا .حتی نگرانی هاش ........... ترسهایی که میاد سراغمون .ترس زایمان .ترس مسئولیت یه بچه و از همه مهمتر تربیتش

عشق مامان میخوام بدونی خیلی دوستت داریم و با همه وجود مواظبتیم تا یه مرد بزرگ بشی و بهت افتخار کنیم 

بدون با همه ی وجود دوستت دارم حتی اگه یه روزی نباشم پسرم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

نیلوفر
24 تیر 93 14:57
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان و باباي محمدباقر
24 تیر 93 14:58
ایشالا به سلامتی گل پسرت بیاد و تو بغلت بگیری... به امید اون روز... راستی سیسمونی قشنگی داره گل پسرت ایشالا که مبارکش باشه... پیش ما هم بیا
حدیث
4 مرداد 93 0:21
سلام بهار جون بهت تبریک میگم بابت گل پسرت خدا بهت ببخشه برای منم دعا کن دوستم ما همسنیم راستی چرا من سیسمونی پسرتو نمیبینم