مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

زندگی یعنی ........

بازیگوشی های تو دلی.............

1393/5/4 20:07
نویسنده : بهار
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم   قلب  سلام عشقم  قلب    سلام قربونت برم   قلب     سلام وجودم   قلب

سلام زندگیه من        قلب        سلام امید من   قلب       سلام فدات بشه مامان  قلب   

چند روز بود تو شکمم اروم بودی منم نگران بودم و بابایی رو هم نگران کردمگریه اما امروز داری جبران میکنی یهو ضربه هایی میزنی حس میکنم پهلومو سوراخ کردی هر حالتی که میشینم شما میزنی منو فدات بشم الهیییییییییییی ماچ

امروز اینقدر ذوق زدم کردی که اومدم از ضربه هات بنویسم وای دلم نمیخواد این روزا تموم بشه

تکون خوردنات خیلی خوبه خیلی خدایا شکرت

کاش همه این حسو تجربه کنن برای من که خیلی شیرین و جذابه

دلم میخواد سریع بیای بغلم ولی دلم برای این حس تنگ میشه عشقم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مینای آرتین
4 مرداد 93 20:32
وای عزیزم یادش بخیر و خیلی خوش به حال شما... این روزها فراموش نشدنی ترین و لذت بخش تر از روزهایدیگه بارداریه... امیدوارم نی نی نازت به سلامت به دنیا بیاد و هزار برابر خوشبخت بشید
حدیث
6 مرداد 93 17:08
سلام دوستم 8ماهگیت مبارک