مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی ........

اولین نشونه اومدنت .....

1392/11/16 20:36
نویسنده : بهار
1,725 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان اولین نشونه ی اومدنت بی بی چک بود که حتما عکسشو برات میزارم قلب

لحظه ای که بی بی چک و گذاشتم دل تو دلم نبودافسوس چون باید تو 10 دقیقه مثبت میشد.چشم ازش بر نمیداشتم تا دیدم کم کم داره یه خط محو ظاهر میشه باورم نمیشد چون خیلی محو بود نمیدونستم چیکا کنم؟ خوشحال باشم یا نه؟ ابله اولین کاری که کردم عکس گرفتم و گذاشتم تو نی نی سایت و از دوستام نظر خواهی کردم تا مطمئن بشم

هرکی میومد تبریک میگفت هورا

من اون لحظه این شکلی بودم نگرانتعجبو بعدش این شکلی  قصد داشتم بابایی رو غافلگیر کنم اما نتونستم و سریع زنگ زدم بهش و گفتم اونم خیلی خوشحال شد و گفت عصر میریم ازمایش .......خیلی روز خوبی بود عزیز دلم با اومدنت زندگیمونو شیرین تر کردی عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)