مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی ........

مثبت شدن جواب ازمایش

1392/11/16 20:35
نویسنده : بهار
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قلب

فداتشم که اصلا اذیت نمیکنی مامانتو ماچ

امروز میخوام ادامه ی روزی رو بگم که بی بی چک گذاشتم و قرار شد عصر بریم ازمایش تا خیالمون از اومدنت راحت بشه

باباجون از سر کار اومد ناهار خوردیم رفت استراحت کنه .....منم زنگ زدم ازمایشگاه و وقت گرفتم ساعت 5 بابایی رو بیدار کردم تا بریم خیلی استرس داشتم ته دلم نگران بودم اوه

ساعت 5.30 ازمایشو دادم گفت 1 ساعت دیگه حاضر تموم این یه ساعتو دعا میکردم که مثبت باشه با بابا رفتیم دور بزنیم تا جواب حاضر بشه و زودی برگشتیم من نتونستم برم جوابو بگیرم به بابا رضا گفتم خودت برو رفت وقتی داشت به ماشین نزدیک میشد میخواستم بیهوش بشم .نشست تو ماشین خوشحال بود اگه عدد بتا بالاتر از 25 میبود جواب مثبت میشد

بابا گفت حدس میزنی چند باشه عددش ؟منم از خوشحالی بلند میگفتم 30 گفت نه بالاتر نیشخندگفتم 50 گفت بالاتر گفتم 100 گفت بالاتر خیلی جالب بود.خوشمزه 159 بود تیتر بتا منو بابات اون لحظه

خیلی روز قشنگی بود دل تو دلمون نبود سریع اومدیم خونه و  با بی بی چک کلی عکس گرفتیم


5 دی بود که فهمیدیم داریم میشیم یه خونواده 3 نفره

دوست دارم جوجوی مامان خیلی مواظبتم تا بیای پیشمون

اینم جواب ازمایش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)