مهرساممهرسام، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی ........

اولین عکس فرشته ی ما .....

1392/11/16 20:33
نویسنده : بهار
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

بعد از این که جواب ازمایشم مثبت شد وقت دکتر گرفتم. اونم برام نوشت که 2 هفته بعدش برم سونو گرافی و برای اولین بار ببینمت و صدای قلبتو بشنوم  خوشمزهقلب

این 2 هفته هر لحظه بانگرانی گذشت ولی اون روز اروم بودم انگار میدونستم همه چی خوبه .28 دی بود روز سونوگرافی ...

وقتی دکتر داشت صفحه ی مانیتور و نگاه میکرد یکم ترسیدم ولی یهو گفت امبریوی زنده ...با اینکه چیزی نمیفهمیدم خجالتولی تا کلمه ی زندرو شنیدم خندیدم و خدارو شکر کردم نیشخند

یهو دکتر گفت گوش کن و صدای قلبتو گذاشت نگرانخیلی قشنگ بودتعداد ضربان قلبت 138 تا بود فداتشم من...

سریع از اتاق اومدم بیرون و بابا جونت پرسید چی شد ؟وقتی منو این شکلی دید Yahخوشحال شد و سریع برگه ی سونو رو گرفت و کلی نگات کرد حتی پشت فرمون نگات میکردیم کلی ذوق زده میشیدیم

منم بوست میکردم

 

اینم اولین عکست عزیزم ببین چقدر کوشولو بودی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 20:44
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان مهرسا و مسیحا
13 بهمن 92 23:00
الهییییییی فدات شممممممم
SIM SIM
16 بهمن 92 15:56
عزیزمیییییییییی...انقدر خوب توصیف کردی لحظات مامانیتو که دلم رفت...ایشالا به خیر و خوشی نینی بیاد بغلت و تا آخر دنیا خنده رو لباتون باشه...
نیلو
5 اسفند 92 15:10
سلام دوستم ، خیلی وبلاگت نازه ، کلی لذت بردم از خوندش ، تبادل لینک کنیم تا با هم باشیم